On extended, boundless, vibratory and in-the-now sympathy music
http://jeromejoy.org/
|| NEWS
|| BIO
| SHOWS
| CATALOG
|| PROJE
(C)
TS
| MP3s
| CDs
| VIDEOS
|| BIBLIO
| STUDIES
| DOCUMENTATION
| PH.D.
| EDU
| COLLECTIVE JUKEBOX
| NOCINEMA.ORG
| CONCERTS FILMS
|| AUDITO
| QWAT?
|| home
| contact
|
| 🔎
|
Last changed - French time: 2019/10/09 04:00
>
Recent changes
B
I
U
S
link
image
code
HTML
list
Show page
Syntax
! 1994 ---- ---- {html} <TABLE WIDTH="100%" BORDER="0"> <TR> <TD VALIGN="top" width="10">↓</TD> <TD VALIGN="top" width="370"><br> • <span style="text-decoration: overline;"><b>chemins pour flûte basse (pour LP)</b></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"><hr> <small>[1994] — (solo pour flûte basse ; partition non linéaire à choix de parcours et d'arborescences de lectures) — <i>(Title : "Paths for bass flute (for LP)" — for bass flute solo ; open & tree-structured score to choose paths and multiple flows)</i></small> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> <div style="text-indent: 80px;">⌊ • <small><b>chemins pour n flûtes</b></small></div></TD><TD VALIGN="top"><div style="text-indent: 10px;"><small> [1994-1995] — (version pour concert en réseau) — <i>(version for multiple flutes for a networked music performance)</i></small> — <small><i>(unfinalised)</i></small></div><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><A HREF="index.php?page=VideosOverwrittenNFA"><b>overwritten solos, version mb</b></A></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994] — (solos pour un saxophoniste) — <i>(solo for a saxophone player)</i></small> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> <div style="text-indent: 80px;">⌊ • <small><b>no sé qué, version pour clarinette basse</b></small></div></TD><TD VALIGN="top"><div style="text-indent: 10px;"><small> [1994] — <i>(version for bass clarinet)</i></small></div><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><A HREF="index.php?page=VideosOverwritten"><b>overwritten solos, version fl</b></A></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994-1999] — (solos pour un saxophoniste en direct et pré-enregistré, bande magnétique et dispositif vidéo) — <i>(solo for a live and pre-recorded saxophone player, tapes and video playback system)</i></small> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> <div style="text-indent: 80px;"><span style="text-decoration: overline;background-color:#CCC;"> <small>→ <A HREF="http://jeromejoy.org/files/txt/1999_JOY_overwrittensolos.pdf" onclick="window.open(this.href); return false;"><b>overwritten solos, un principe de réalité</b></A></small></span></div></TD><TD VALIGN="top"><div style="text-indent: 10px;"><small> [1999] — (Nous pourrions parler sans doute de musique instrumentale critique, en crise, limite, pourtant elle nous semble cohérente, non-précipitée, et à la fois imprévisible. Il ne s'agit aucunement de déconstruire le matériau musical, même si l'idée de déconstruction semble présente dans la volonté de fragmenter la continuité musicale, de déformer les sons musicaux, mais il s'agit plutôt ici de construire un nouveau matériau, une nouvelle continuité musicale et provoquer ainsi une écoute active.) — <i>(about critical instrumental music)</i></small></div><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><A HREF="index.php?page=2013KLAR"><b>petite étude pour clarinette</b></A></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994] — (solo pour clarinette sib) — <i>(Title : "Short Study for Bb clarinet solo" — for Bb clarinet)</i></small><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><b>partial objects with missing parts</b></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994] — (activités pour clarinette sib solo amplifiée) — <i>(actions for amplified Bb clarinet solo)</i></small><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><b>activités</b></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994] — (pour voix solo, dispositif de microphones et objets entretenus) — <i>(Title : "Actions" — solo for voice, microphones and various played objects)</i></small><hr> </TD> </TR><TR> <TD VALIGN="top" width="10"> </TD> <TD VALIGN="top"> • <span style="text-decoration: overline;"><b>solo doble</b></span><span style="letter-spacing: 10px;text-decoration: overline;"> </span> </TD><TD VALIGN="top"> <small> [1994] — (pour saxophone alto et traitements électroniques) — <i>(Title : "Double Solo" — for alto saxophone and live sound treatments)</i></small><hr> </TD> </TR> </TABLE> {/html} {br} {small}'''[top|ProjectsChrono#top]'''{/small} ----
Password
Summary of changes
↓
↑
العربية
Čeština
Deutsch
Schweizerdeutsch
English
Esperanto
Español
Suomi
Français
עברית
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Português
Português brasileiro
Slovenština
臺灣國語
downloads
> Download mp3s
> Download videos
> Download texts
> Academia.edu
[
Edit
] [
History
]
[UP]
[
List of all pages
] [
Create page
] [
Erase cookies
]
1995/2020 — Powered by
LionWiki 3.1.1
— Thanks to Adam Zivner — webmaster & webdesign : Jérôme Joy — Author : Jérôme Joy — Any material is under copyleft
©
with in-line & in-text attributions —
http://jeromejoy.org/
— Hosted by
nujus.net
NYC since 2007, and by
The Thing
NYC (between 1995-2007 — Thanks to
Wolfgang Staehle and the Thing team
).